Klantenservice

Arieta Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE....

Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail en  tijdens de volgende openingstijden:

Dinsdag t/m vrijdag 10.00 – 17:00 & Zaterdag  10.00 – 12:00

Om de rust tijdens de behandeling te bewaren, zijn wij niet altijd in staat om de telefoon direct te beantwoorden.
Heb je nummerherkenning dan bellen wij zo spoedig mogelijk terug.



Welkom in onze salon

Bliss Cosmetics is een professionele gediplomeerde salon dat staat voor persoonlijke aandacht, kwaliteit, een vakkundig onderbouwd advies en voor een betaalbare behandelingsprijs. Wij werken uitsluitend met kwalitatieve producten van bekende merken.

Locatie Veenendaal - Oost Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE ...

Je kan 5 dagen per week in de salon terecht voor advies of aanschaf van producten. Bliss Cosmetics staat voor aandacht, service en kwaliteit. Daarom werken we op afspraak zodat wij er voor jou zijn en jou het beste advies kunnen geven!


Veel gestelde vragen

Bestellen

Bestellen gaat snel en simpel. Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop.
Kies wat jou gewenste verzendmethode

Log in op je “Bliss-account” zo gaat het bestellen veel sneller.
Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig. Wel zo makkelijk om jouw producten te kunnen verzenden.

Kies één van de betaalmethodes en controleer je bestelling. Dan rest alleen nog betalen. Tja, het hoort er nu eenmaal bij.

Waar mensen werken word er “Heel Soms”  helaas ook wel eens een foutje gemaakt.
Dat is vervelend. En dat gaan we direct oplossen, beloofd.

Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Bel 06-30672119 of via   (di t/m vr 10:00 – 17:00 & za 10:00 – 12:00)  
Of stuur ons een mail: info@bliss-cosmetics.nl

Afhalen

Ja, met de “Ophalen op afspraak” optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

  • Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
  • Kies voor “Afhalen (Afspraak)”.
  • Je betaalt dan geen verzendkosten.
  • Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst.
  • Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging dat je bestelling is afgerond
  • Wij zenden je een bericht dat jij je bestelling kan afhalen.

Bel 06-30672119 of via   (di t/m vr 10:00 – 17:00 & za 10:00 – 12:00)  
Of stuur ons een mail: info@bliss-cosmetics.nl

Betaalmethode

Bliss Cosmetics | iDEALVertrouwd en eenvoudig internetbankieren voor de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank,
Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Bunq.

  • Betalen mogelijk zonder registratie
  • Snel en eenvoudig met internetbankieren
  • Direct inzichtelijk of betaling is gelukt
  • Betalen met iDEAL is bij Bliss Cosmetics altijd volledig GRATIS

Bliss Cosmetics | Bancontact

Bancontact / MisterCash is een betaalmethode uit en voor België.
Met Bancontact / Mister Cash betaal je veilig en gemakkelijk online. Je rekent af in een vertrouwde internet betaalomgeving op basis van beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Cadeaubon Natuurlijke & Vegan make-up | Bliss Cosmetics
In je winkelmandje kies je de optie “Heb je een cadeaubon? Klik hier om uw code in te voeren”
Voer jouw unieke bonnummer in, je ziet vanzelf of je nog een restbedrag moet betalen.

Levertijd

Bestellingen geplaatst voor 12.00 uur, versturen we (bijna*) altijd dezelfde (werk)dag nog. Vaak heb je het dan de volgende dag al in huis. Dit geldt natuurlijk alleen voor de dagen waarop pakketjes worden bezorgd (maandag tot en met zaterdag).

  • Let op: Het kan voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Je ontvangt hierover een mail.
  • Wanneer alle artikelen bij ons binnen is, sturen wij de bestelling meteen toe. We doen ons best je bestelling in één pakket te bezorgen.
  • Wij en de bezorgdienst doen er alles aan om de bestelling op tijd bij jou te leveren. Helaas kan het door onverwachte omstandigheden en/of incidenten buiten onze invloedssferen voorkomen dat wij toch niet op tijd kunnen leveren.

Wij streven er naar om alle producten uit ons assortiment op voorraad te hebben. Echter kan het weleens voorkomen dat er iemand jou net voor is geweest.

Als een product niet op voorraad is en de levertijd hierdoor langer is dan normaal, ontvang je bericht van ons zodat je weet waar jeaan toe bent.

Indien een product niet op voorraad is, is het wel mogelijk om deze te bestellen.
In dit geval zal de levertijd wat langer duren omdat wij dan direct jouw product bestellen bij onze leverancier(s).

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren.
Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld.
Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw bankrekening.

Sommige producten komen echt nooit meer op voorraad.
We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of we raden je de beste alternatieven aan.

Wil je hulp bij de juiste keuze: neem dan contact op met de klantenservice.

Verzenden

Voor het verzenden en bezorgen van uw bestelling binnen Nederland maken wij gebruik van PostNL en DHL.
Je bestelling wordt door ons met de grootst mogelijke zorg samengesteld en ingepakt.
Daarna wordt uw bestelling overgedragen aan 1 van onze verzendpartners.

Wij verzenden je bestelling in een brievenbus-enveloppe, brievenbus doosje of pakket.
Dit is afhankelijk van de omvang van je bestelling. Alleen brievenbus doosjes & pakketten in
Nederland, België en Duitsland worden voorzien van een Track & Trace code.

Wanneer je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code.
Vanaf dat moment kan je het pakket volgen. Brievenbus-enveloppe ontvangen geen Track & Trace code.

Bestel je voor €75 of meer? Dan is de verzending gratis!

Bij bestellingen onder de € 75,00 rekenen we € 5,95 verzendkosten.

  • De verzendkosten zijn opgebouwd uit diverse kosten, materialen om jouw producten heel te bezorgen, vervoerskosten en handelingskosten.
  • Er is geen mogelijkheid om deze kosten in mindering te brengen. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Indien je bestelling als pakket wordt verzonden, ontvangt je een Track & Trace code via de email.
Je kunt op onderstaande links klikken om de codes in te vullen. En je bestelling volgen.

PostNL: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/track-trace-0

Factuur

De factuur kun je altijd terugvinden in “Mijn account” onder “Bestellingen“.
Daarna kies je voor “download factuur”. Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.

Nee dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.

Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn de prijzen inclusief BTW.

  • De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.

Omruilen

Een product kan binnen de bedenktijd enkel omgeruild worden voor het zelfde product in een andere tint.
Je kunt het product terug sturen of omruilen in onze winkel.

Houd er wel rekening mee dat het product aan de retourvoorwaarden moet voldoen als je deze wilt omruilen.

Wil je een artikel ruilen neem dan contact op met de klantenservice.

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel te ruilen. Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.

Wil je een artikel ruilen neem dan contact op met klantenservice.

Wij zorgen er dan voor dat het nieuwe artikel voor je klaarligt!

Klachten

Wij vinden jouw als klant erg belangrijk. Bij ons is de klant echt koning.

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Mocht je ergens een klacht over hebben, dan kun je contact met ons opnemen en zullen we samen met je kijken naar een eventuele oplossing!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bliss-cosmetics.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ben je niet tevreden over onze service? Wij horen het uiteraard graag!

Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Account

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘Registreren’.
Je landt automatisch op de registratiepagina. En vul de gevraagde gegevens is

  • Mailadres
  • Wachtwoord

Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om je account aan te maken.

Je kan via jouw persoonlijke accountpagina je gegevens wijzigen.
Hiervoor is het nodig om eerst in te loggen.
Klik op “Login” en je komt in jouw persoonlijke omgeving.

Om je gegevens in te zien en voor een actueel overzicht, klik je bovenaan de pagina op “Inlog” en vul de volgende gegevens in.

  • E-mailadres
  • Wachtwoord

En klik op ‘Inloggen’. Je landt op je persoonlijke account.

Retourneren

Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Dit gaan we samen met je in orde maken.
Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren.

Voor de duidelijkheid zetten we de regeltjes voor retourzendingen even op een rijtje:

  • Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na de datum van ontvangst retourneren.
  • We zullen geretourneerde producten accepteren indien zij rechtstreeks uit onze webwinkel zijn gekocht, ongeopend zijn en in goede staat.
    Testers kunnen helaas niet worden teruggestuurd.
  • In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem dan even contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Bliss Cosmetics is niet verantwoordelijk voor het regelen, noch de kosten van een retourzending als het niet te wijten is aan een onjuiste of gebrekkige levering door ons.

Waar moet mijn retour aan voldoen?
Wij nemen alleen retour producten in behandeling als onderstaande gegevens zijn bijgevoegd.
Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op je rekening.

  • Naam
  • Bestelnummer
  • IBAN nummer en tenaamstelling
  • Reden van retour

Voor het retourneren van je bestelling vanuit Nederland kun je de bestelling bij een postkantoor 
Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar een kopie van het retouretiket ter referentie.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourneren bij de verzendservice.

Het adres voor producten die geretourneerd moeten worden is:

Bliss Cosmetics
v. Dijkerf 9

3907 MC Veenendaal 

De terugbetaling

  • Betaald met iDeal: het aankoopbedrag wordt binnen 1 week op je bank- of girorekening teruggestort.*
  • (gedeeltelijk) met Cadeaubon: Je ontvangt dit bedrag retour in de vorm van een dezelfde cadeaubon als waarmee je hebt betaald.
    Het resterende aankoopbedrag wordt teruggestort op de betreffende bank- of girorekening.
  • Betaald met Billink / Klarna? Dan ontvang je binnen 2 werkdagen een aangepaste factuur. Heb je de volledige factuur al voldaan?
    Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op je rekening.
  • De door klant betaalde verzendkosten bij plaatsen van de bestelling worden enkel vergoed zodra de bestelling in zijn geheel wordt geretourneerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel in de winkel te retourneren.
Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.

Wij zijn gevestigd

  • van Dijkerf 9
    3907 MC Veenendaal

De aangekochte producten dien je in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren.

Let op, i.v.m. de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen!
In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Persoonsgegevens

Wij hechten grote waarde aan de bescherming van jouw privacy en persoonsgegevens.
Stel je een vraag via één van onze contactkanalen, dan worden jouw gegevens alleen gebruikt voor de verwerking van de vraag.
Ons Privacybeleid lees je hier.

Geef je ons bankinformatie, informatie over jouw gezondheid of andere gevoelige informatie, óf geef je ons informatie over minderjarigen, dan stem je ermee in dat wij dergelijke informatie verwerken en gebruiken voor het doel waarvoor je deze informatie aan ons hebt verstrekt.

Wil je inzage in welke gegevens we van jou hebben, je gegevens overdragen, beperking of correctie van je gegevens, je gegevens laten verwijderen, je afmelden voor gepersonaliseerde aanbiedingen, je afmelden voor het Bliss vip-programma of jouw online account beëindigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

https://mrleaked.net/ showing off her tits and pussy at the park.
omgbeeg.com
De waardering van www.bliss-cosmetics.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 452 reviews.