Klantenservice

Arieta Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE....

Klantenservice

De klantenservice van Bliss Cosmetics Beauty and More is bereikbaar op

  • maandag t/m vrijdag   8:00 – 20:00
  • zaterdag                        9:00 – 15:00

Om de rust tijdens de behandeling te bewaren, zijn wij niet altijd in staat om de telefoon direct te beantwoorden.
Heb je nummerherkenning, dan bellen wij zo spoedig mogelijk terug.

Locatie Veenendaal - Oost Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE ...

De klantenservice van Bliss Cosmetics Beauty and More is bereikbaar op

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail en whats-app tijdens de volgende openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 09.00 – 20:00
Zaterdag  09.00 – 15:00

Bel 0318 – 820660 of via  

Of stuur ons een mail: [email protected]

Je kan 6 dagen per week terecht voor advies, behandelingen, workshops of aanschaf van producten na het maken van een afspraak.

Om de rust tijdens de behandeling te bewaren, zijn wij niet altijd in staat om de telefoon direct te beantwoorden.
Heb je nummer herkenning dan bellen wij zo spoedig mogelijk terug.

Op de volgende dagen is de klantenservice gesloten of gelden afwijkende openingstijden:

  • 24 december 2019 Kerstavond 09.00 – 17.00 uur
  • 25 december 2019 Eerste Kerstdag Gesloten
  • 26 december 2019 Tweede Kerstdag Gesloten
  • 31 december 2019 Oudejaarsdag 09.00 – 17.00 uur
  • 1 januari 2020 Nieuwjaarsdag Gesloten
  • 12 april 2020 Eerste Paasdag Gesloten
  • 13 april 2020 Tweede Paasdag Gesloten
  • 27 april 2020 Koningsdag Gesloten
  • 4 mei 2020 Dodenherdenking 09.00 – 19.00 uur
  • 5 mei 2020 Bevrijdingsdag Gesloten
  • 21 mei 2020 Hemelvaartsdag Gesloten
  • 31 mei 2019 Eerste Pinksterdag Gesloten
  • 1 juni 2020 Tweede Pinksterdag Gesloten

Je kan ons bellen op 0318-820660 en  .
Je kunt ook een mailtje sturen naar [email protected]

Maandag t/m vrijdag 09.00 – 20:00  Zaterdag  09.00 – 15:00

van Dijkerf 9
3907 MC Veenendaal

Wij werken uitsluitend op afspraak.
I.v.m. behandelingen, workshops en opdrachten op locatie.



Veel gestelde vragen

Bestellen

Bestellen gaat snel en simpel. Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop.
Kies wat jou gewenste verzendmethode

Log in op je “Bliss-account” zo gaat het bestellen veel sneller.
Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig. Wel zo makkelijk om jouw producten te kunnen verzenden.

Kies één van de betaalmethodes en controleer je bestelling. Dan rest alleen nog betalen. Tja, het hoort er nu eenmaal bij.

Waar mensen werken word er “Heel Soms”  helaas ook wel eens een foutje gemaakt.
Dat is vervelend. En dat gaan we direct oplossen, beloofd.

Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Bel 0318 – 820660 of via   (ma t/m vr 09:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00)  
Of stuur ons een mail: [email protected]

Afhalen

Ja, met de “Ophalen op afspraak” optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

  • Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
  • Kies voor “Ophalen op afspraak”.
  • Je betaalt dan geen verzendkosten.
  • Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst.
  • Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging dat je bestelling is afgerond
  • Wij zenden je een bericht dat jij je bestelling kan afhalen.

Bel 0318 – 820660 of via   (ma t/m vr 09:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail: [email protected]

Je kunt jouw pakket afhalen bij één van de ruim 1700 winkellocaties aangesloten bij PakjeGemak.

  • Maak in je winkelmandje de keuze “PakjeGEMAK”.

Je hoeft niet meer thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

Ruime openingstijden .
PakjeGemak locaties kennen ruime openingstijden. Zo zijn op koopavonden ruim 600 locaties tot 20.00 uur of later open.
Op zaterdagen zijn ongeveer 1600 locaties geopend. Onderstaande tabel geeft een indicatie van de openingstijden.

 

Betaalmethode

Bliss Cosmetics | iDEALVertrouwd en eenvoudig internetbankieren voor de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank,
Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Bunq.

  • Betalen mogelijk zonder registratie
  • Snel en eenvoudig met internetbankieren
  • Direct inzichtelijk of betaling is gelukt
  • Betalen met iDEAL is bij Bliss Cosmetics altijd volledig GRATIS

Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt achteraf hetgeen je wilt houden. Geen gedoe met vooruit betalen. Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen kan betalen.

Deze optie bieden wij aan in samenwerking met Billink en is uitsluitend voor Nederlandse klanten. Hiervoor brengen wij slechts € 1,95 in rekening. Dit zijn uitsluitend de door ons gemaakte kosten.

Bliss Cosmetics | Bancontact

Bancontact / MisterCash is een betaalmethode uit en voor België.
Met Bancontact / Mister Cash betaal je veilig en gemakkelijk online. Je rekent af in een vertrouwde internet betaalomgeving op basis van beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Cadeaubon Natuurlijke & Vegan make-up | Bliss Cosmetics
In je winkelmandje kies je de optie “Heb je een cadeaubon? Klik hier om uw code in te voeren”
Voer jouw unieke bonnummer in, je ziet vanzelf of je nog een restbedrag moet betalen.

Levertijd

Wanneer je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en kunt je het de volgende dag in huis verwachten*.
Zodra je bestelling is ingepakt wordt deze dezelfde dag door ons verzonden, vanaf dan zijn wij afhankelijk van onze bezorgpartners.

Helaas hebben wij hier geen invloed op.

Besteld voor 16u opBezorgd op
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagZaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag
  • Bezorgtijden zijn gebaseerd op de 24-uurs service van PostNL / DHL en geldt voor 98% van de pakketten.
  • Voor België gelden andere bezorgtijden.
  • Let op: mits het product voorradig is.
  • Het onderstaande schema wijkt af bij feestdagen zoals Koningsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Pasen, Kerst, Oud & Nieuw en Belgische nationale feestdagen.

Wij streven er naar om alle producten uit ons assortiment op voorraad te hebben. Echter kan het weleens voorkomen dat er iemand jou net voor is geweest.

Als een product niet op voorraad is en de levertijd hierdoor langer is dan normaal, ontvang je bericht van ons zodat je weet waar jeaan toe bent.

Indien een product niet op voorraad is, is het wel mogelijk om deze te bestellen.
In dit geval zal de levertijd wat langer duren omdat wij dan direct jouw product bestellen bij onze leverancier(s).

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren.
Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld.
Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw bankrekening.

Sommige producten komen echt nooit meer op voorraad.
We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of we raden je de beste alternatieven aan.

Wil je hulp bij de juiste keuze:

Bel 0318 – 820660 of via   (ma t/m vr 09:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail: [email protected]

Verzenden

Voor het verzenden en bezorgen van uw bestelling binnen Nederland maken wij gebruik van PostNL en DHL.
Je bestelling wordt door ons met de grootst mogelijke zorg samengesteld en ingepakt.
Daarna wordt uw bestelling overgedragen aan 1 van onze verzendpartners.

Wij verzenden je bestelling in een brievenbus-enveloppe, brievenbus doosje of pakket.
Dit is afhankelijk van de omvang van je bestelling. Alleen brievenbus doosjes & pakketten in
Nederland en België worden voorzien van een Track & Trace code.

Wanneer je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code.
Vanaf dat moment kan je het pakket volgen. Brievenbus-enveloppe ontvangen geen Track & Trace code.

VerzendkostenOnder de 45,-Boven de 45,-
Brievenbus verzending (niet traceerbaar) (Nederland)3,95Gratis
Standaard verzending (Nederland)4,50Gratis
DHL verzending (Duitsland)6,95Gratis
DHL verzending (België)6,95Gratis
PakjeGemak (Nederland)4,50Gratis
DHL servicepunt (Nederland)4,50Gratis
Afhalen (Op afspraakGratisGratis

De verzendkosten zijn opgebouwd uit diverse kosten, materialen om jouw producten heel te bezorgen,
vervoerskosten en handelingskosten.

Er is geen mogelijkheid om deze kosten in mindering te brengen.

Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Indien je bestelling als pakket wordt verzonden, ontvangt je een Track & Trace code via de email.
Je kunt op onderstaande links klikken om de codes in te vullen. En je bestelling volgen.

PostNL: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/track-trace-0

Factuur

De factuur kun je altijd terugvinden in “Mijn account” onder “Bestellingen“.
Daarna kies je voor “download factuur”. Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.

Nee dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.

Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn de prijzen inclusief BTW.

  • De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.

Er zijn echter twee uitzonderingen exclusief BTW!


Gratis verzending

Gratis verzending vanaf €45,-

Spaar Bliss Points

Vóór 16:oo uur besteld

Dezelfde dag verzonden!

Omruilen

Een product kan binnen de bedenktijd enkel omgeruild worden voor het zelfde product in een andere tint.
Je kunt het product terug sturen of omruilen in onze winkel.

Houd er wel rekening mee dat het product aan de retourvoorwaarden moet voldoen als je deze wilt omruilen.

Wil je een artikel ruilen laat het ons dat dan even Bel 0318 – 820660 of via  
(ma t/m vr 09:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail:[email protected] 

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel te ruilen. Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.

Wil je een artikel ruilen laat het ons dat dan even Bel 0318 – 820660 of via  
(ma t/m vr 09:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail:[email protected] 

Wij zorgen er dan voor dat het nieuwe artikel voor je klaarligt!

Klachten

Wij vinden jouw als klant erg belangrijk. Bij ons is de klant echt koning.

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Mocht je ergens een klacht over hebben, dan kun je contact met ons opnemen en zullen we samen met je kijken naar een eventuele oplossing!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ben je niet tevreden over onze service? Wij horen het uiteraard graag!

Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Account

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘Registreren’.
Je landt automatisch op de registratiepagina. En vul de gevraagde gegevens is

  • Mailadres
  • Wachtwoord

Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om je account aan te maken.

Voor een volledige registratie ontvang je 200 Bliss Points, voor meer informatie verwijzen we je naar de vraag “hoe spaar ik Bliss Points?”.

Je kan via jouw persoonlijke accountpagina je gegevens wijzigen.
Hiervoor is het nodig om eerst in te loggen.
Klik op “Login” en je komt in jouw persoonlijke omgeving.

Om je gegevens in te zien en voor een actueel overzicht, klik je bovenaan de pagina op “Inlog” en vul de volgende gegevens in.

  • E-mailadres
  • Wachtwoord

En klik op ‘Inloggen’. Je landt op je persoonlijke account.

Retourneren

Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat u ervan verwacht? Dit gaan we samen met u in orde maken.
Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren.

Voor de duidelijkheid zetten we de regeltjes voor retourzendingen even op een rijtje:

  • Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na de datum van ontvangst retourneren.
  • We zullen geretourneerde producten accepteren indien zij rechtstreeks uit onze webwinkel zijn gekocht, ongeopend zijn en in goede staat.
    Testers kunnen helaas niet worden teruggestuurd.
  • In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem dan even contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Bliss Cosmetics is niet verantwoordelijk voor het regelen, noch de kosten van een retourzending als het niet te wijten is aan een onjuiste of gebrekkige levering door ons.

Waar moet mijn retour aan voldoen?
Wij nemen alleen retouren in behandeling voorzien van een briefje met de Bestel & NAW gegevens en de reden van retourneren.

  • Voor het retourneren van je bestelling vanuit Nederland kun je je bestelling bij een postkantoor brengen.
    Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar een kopie van het retouretiket ter referentie.
    Zonder bewijs van retourzending worden zoekgeraakte retourneren niet terugbetaald.
  • De door klant betaalde verzendkosten bij plaatsen van de bestelling worden enkel vergoed zodra de bestelling in zijn geheel wordt geretourneerd.

Het adres voor producten die geretourneerd moeten worden is:

Bliss Cosmetics Beauty and More
v. Dijkerf 9

3907 MC Veenendaal 

Zodra we je retourpakket heeft ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt.
Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen* het aankoopbedrag.

De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

  • Betaald met iDeal: het aankoopbedrag wordt binnen enkele dagen op je bank- of girorekening teruggestort.*
  • (gedeeltelijk) met Cadeaubon: Je ontvangt dit bedrag retour in de vorm van een dezelfde cadeaubon als waarmee je hebt betaald.
    Het resterende aankoopbedrag wordt teruggestort op de betreffende bank- of girorekening.
  • Betaald met Billink? Dan ontvang je binnen 24 uur een aangepaste factuur. Heb je de volledige factuur al voldaan?
    Geef dan jouw IBAN en tenaamstelling aan ons door bij het retourneren van jouw bestelling/product.
    Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op je rekening.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel in de winkel te retourneren.
Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.

Wij zijn gevestigd

  • van Dijkerf 9
    3907 MC Veenendaal

De aangekochte producten dien je in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren.

Let op, i.v.m. de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen!
In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Bliss Points Sparen

Bij alles wat je “online” koopt bij Bliss Cosmetics Beauty and More, spaar je “Bliss Points” en die zijn geld waard!
Zo spaar je razendsnel voor kortingen op je aankoopbedrag.

Het spaarprogramma werkt eenvoudig, voor elke euro die je uitgeeft ontvang je 5 punten

  • Je maakt een account aan op onze website hiervoor ontvang je de eerste 200 bonusBliss Points” en vanaf dat moment ga je sparen.
  • 20 “Bliss Points” voor het plaatsen van een product review op onze website.

Wij houden van vrijheid en daarom is er geen limiet aan het aantal punten wat je maximaal kan sparen.
Je kan net zoveel “Bliss points” verdienen als je wilt.

Bliss Points Verzilveren

Als je genoeg punten hebt gespaard kan je ze verzilveren tijdens een bestelling.
In de winkelwagen staat er in de bovenste regel vermeld hoeveel punten je hebt gespaard & hoeveel korting dat jou gaat opleveren.

Zie voorbeeld:
“Gebruik 5000 Punten voor een korting van  25.00 op je bestelling!”
Wil je dit gebruiken klik dan op ” Kortingsknop toepassen

Per bestelling kan je maximaal 10000 “Bliss Points” verzilveren met een waarde van €50,-

    200 Bliss Points  €1 Korting
    400 Bliss Points  €2 Korting
    600 Bliss Points  €3 Korting
    800 Bliss Points  €4 Korting
  1000 Bliss Points  €5 Korting
  2000 Bliss Points€10 Korting
  5000 Bliss Points€25 Korting
10000 Bliss Points€50 Korting

Wij hechten grote waarde aan de bescherming van jouw privacy en persoonsgegevens.
Stel je een vraag via één van onze contactkanalen, dan worden jouw gegevens alleen gebruikt voor de verwerking van de vraag.
Ons Privacybeleid lees je hier.

Geef je ons bankinformatie, informatie over jouw gezondheid of andere gevoelige informatie, óf geef je ons informatie over minderjarigen, dan stem je ermee in dat wij dergelijke informatie verwerken en gebruiken voor het doel waarvoor je deze informatie aan ons hebt verstrekt.

Wil je inzage in welke gegevens we van jou hebben, je gegevens overdragen, beperking of correctie van je gegevens, je gegevens laten verwijderen, je afmelden voor gepersonaliseerde aanbiedingen, je afmelden voor het Bliss vip-programma of jouw online account beëindigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

ONZE BESTSELLERS

De waardering van www.bliss-cosmetics.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 307 reviews.