Sensitive Repair Fluid

Sensitive Repair Fluid

Sensitive Repair Fluid

 39,95

In stock

 39,95

Sensitive Repair Fluid is een hypoallergene verzorging, geschikt voor een gevoelige, vochtarme huid.
De fluid heeft een luchtige textuur en wordt hierdoor gemakkelijk door de huid opgenomen.

Dé perfecte basis voor onder je make-up.

Vragen over dit product? Stel ze direct via WhatsApp
Artikelnummer: CC-VER-SEN-FLU

Beschrijving

De natuurlijke ingrediënten geven de huid een perfecte dagelijkse verzorging.
Calendula geeft verzachting en verzorging aan de droge huid. Daarnaast krijgt de huid een vitamineboost dankzij Jojoba olie, Amandelolie en Sheabutter.

Hoe gebruik ik de Sensitive Repair Fluid?

  • Zuiver de huid met de reinigingsmelk en reinigingslotion.
  • Breng vervolgens Sensitive Repair Fluid aan op de huid.
  • De fluid kan zowel ’s ochtends als ’s avonds gebruikt worden.

Tip:

Gebruik voor een dubbele verzorging de Sensitive Repair Fluid onder je nachtcrème.

WhatsApp

Je kunt ook appen met Bliss Cosmetics! Zo kunnen we je nóg sneller en gemakkelijker helpen met vragen over verzorging en make-up bij Bliss Cosmetics.

  • We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 19:00 uur.
  • Op zaterdag van 10:00 uur tot 13:00 uur.

Zo werkt het:

  • Tik op ons WhatsApp-nummer +31(0)630672119 op je mobiele telefoon. Je gaat direct naar WhatsApp.
  • Klik je op de computer op ons WhatsApp-nummer? Dan ga je naar Web WhatsApp.

Zo kunnen wij je sneller helpen:

  • Wij kunnen goed kleuradvies geven als:
    • De foto in natuurlijk daglicht is gemaakt;
    • Je geen make-up draagt op de foto.
      De foto's worden na het advies direct verwijderd.
  • Vragen over je bestelling:
    • Stuur het bestelnummer mee voor een snellere afhandeling.

Om de rust tijdens de behandeling te bewaren, zijn wij niet altijd in staat om direct te antwoorden.
Wij zo spoedig mogelijk terug.

Extra informatie

Afmetingen5 × 5 × 9,5 cm
Inhoud

50 ML

Hoofdingrediënten

Jojoba olie (bio), Sheabutter (bio), Amandelolie (bio), Kokosolie (bio) en Calendula extract (bio)

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur.

Nadat we je bestelling hebben ontvangen, wordt deze doorgaans dezelfde dag verzonden als de bestelling vóór 16:00 uur wordt geplaatst.
Als een product niet op voorraad is, is dit in de meeste gevallen aangegeven in de webshop. Blijkt dit onverhoopt niet juist in de webshop te zijn geregistreerd, nemen we na je bestelling per email of telefoon hierover contact met je op.

Onze producten worden voornamelijk verzonden via PostNL en DHL.

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht dit, om wat voor reden dan ook, niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met Bliss Cosmetics via onze klantenservice

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product in de originele en ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) en verpakking te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kan je het “formulier voor herroeping” (download) invullen en dit sturen naar [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op: in verband met de hygiëneregels kunnen wij uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen.