FAQ

Veel gestelde vragen

De klantenservice van Bliss Cosmetics Beauty and More is bereikbaar op

Maandag t/m vrijdag 8:00 tot 20:00 
Zaterdag van 9:00 tot 15:00

Bel 0318 – 820660 of via  

Of stuur ons een mail: [email protected]

Om de rust tijdens de behandeling te bewaren, zijn wij niet altijd in staat om de telefoon direct te beantwoorden.
Heb je nummer herkenning dan bellen wij zo spoedig mogelijk terug.

We staan 6 dagen per week voor je klaar!

Op maandag t/m woensdag & zaterdag zijn we geopend! MAAR LET OP:
Ivm opdrachten op locatie, workshops en behandeling werken we op deze dagen uitsluitend op afspraak.
We zouden het naar vinden als je voor een gesloten deur staat.

Openingstijden winkel:

Onze winkel is geopend op Donderdag & Vrijdag 9:30 -17:30 uur
Kom gezellig binnen voor een vrijblijvend advies, een afspraak maken is niet nodig.

Bliss Cosmetics Beauty and More                                                                  Tel:    0318-820660
Prins Bernhardlaan 34                                                                                       Mob: 06-30672119
3901 CC Veenendaal                                                                                          Mail:  [email protected]

Parkeren aan de weg
Parkeren kan voor of in de nabijheid van de winkel/salon. Let op dit is betaald parkeren!

De parkeermeter staat aan de rechterzijde van ons pand.
Deze automaat is via de bekende parkeer apps te bedienen “locatie 23051″ of kleingeld.
Andere betaalmethodes worden niet geaccepteerd

Overdekt parkeren
Parkeergarage Arie van Hensbergen op enkele minuten loopafstand.
Verlaat 12a
3901 RG Veenendaal

De parkeergarage is ruim opgezet en goed verlicht.

In de parkeergarage kunt u met PIN, contant of met gepast parkeren betalen. Creditcard of andere betaalmethodes worden niet geaccepteerd.
Houd hier rekening mee als u gaat parkeren.

U betaalt in de parkeergarage een lager parkeertarief dan op straat.


Bliss Cosmetics | iDEALVertrouwd en eenvoudig internetbankieren voor de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank,
Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Bunq.

  • Betalen mogelijk zonder registratie
  • Snel en eenvoudig met internetbankieren
  • Direct inzichtelijk of betaling is gelukt
  • Betalen met iDEAL is bij Bliss Cosmetics altijd volledig GRATIS

Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt achteraf hetgeen je wilt houden. Geen gedoe met vooruit betalen. Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen kan betalen.

Deze optie bieden wij aan in samenwerking met Billink en is uitsluitend voor Nederlandse klanten. Hiervoor brengen wij slechts € 1,95 in rekening. Dit zijn uitsluitend de door ons gemaakte kosten.

Bliss Cosmetics | Bancontact

Bancontact / MisterCash is een betaalmethode uit en voor België.
Met Bancontact / Mister Cash betaal je veilig en gemakkelijk online. Je rekent af in een vertrouwde internet betaalomgeving op basis van beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Cadeaubon Natuurlijke & Vegan make-up | Bliss Cosmetics
In je winkelmandje kies je de optie “Heb je een cadeaubon? Klik hier om uw code in te voeren”
Voer jouw unieke bonnummer in, je ziet vanzelf of je nog een restbedrag moet betalen.

Wanneer je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en kunt je het de volgende dag in huis verwachten*.
Zodra je bestelling is ingepakt wordt deze dezelfde dag door ons verzonden, vanaf dan zijn wij afhankelijk van onze bezorgpartners.

Helaas hebben wij hier geen invloed op.

Besteld voor 16u op Bezorgd op
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag
Zondag Dinsdag
  • Bezorgtijden zijn gebaseerd op de 24-uurs service van PostNL / DHL en geldt voor 98% van de pakketten.
  • Voor België gelden andere bezorgtijden.
  • Let op: mits het product voorradig is.
  • Het onderstaande schema wijkt af bij feestdagen zoals Koningsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Pasen, Kerst, Oud & Nieuw en Belgische nationale feestdagen.

Wij streven er naar om alle producten uit ons assortiment op voorraad te hebben. Echter kan het weleens voorkomen dat er iemand jou net voor is geweest.

Als een product niet op voorraad is en de levertijd hierdoor langer is dan normaal, ontvang je bericht van ons zodat je weet waar jeaan toe bent.

Indien een product niet op voorraad is, is het wel mogelijk om deze te bestellen.
In dit geval zal de levertijd wat langer duren omdat wij dan direct jouw product bestellen bij onze leverancier(s).

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren.
Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld.
Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw bankrekening.

Sommige producten komen echt nooit meer op voorraad.
We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of we raden je de beste alternatieven aan.

Wil je hulp bij de juiste keuze:

Bel 0318 – 820660 of via   (ma t/m vr 08:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail: [email protected]

Bestellen gaat snel en simpel. Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop.
Kies wat jou gewenste verzendmethode

Log in op je “Bliss-account” zo gaat het bestellen veel sneller.
Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig. Wel zo makkelijk om jouw producten te kunnen verzenden.

Kies één van de betaalmethodes en controleer je bestelling. Dan rest alleen nog betalen. Tja, het hoort er nu eenmaal bij.

Waar mensen werken word er “Heel Soms”  helaas ook wel eens een foutje gemaakt.
Dat is vervelend. En dat gaan we direct oplossen, beloofd.

Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Bel 0318 – 820660 of via   (ma t/m vr 08:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00)  
Of stuur ons een mail: [email protected]

Voor het verzenden en bezorgen van uw bestelling binnen Nederland maken wij gebruik van PostNL en DHL.
Je bestelling wordt door ons met de grootst mogelijke zorg samengesteld en ingepakt.
Daarna wordt uw bestelling overgedragen aan 1 van onze verzendpartners.

Je bestelling kan op drie manieren worden verzonden via PostNL: als  brievenpost een brievenbuspakje of als een pakket.
In het algemeen verzenden we een bestelling met de reguliere brievenbuspost, zodat u niet hoeft thuis te blijven voor de bezorging.
Een grotere bestelling die niet door de brievenbus past, verzenden we als pakket.

Verzendkosten Onder de 45,- Boven de 45,-
Standaard verzending (Nederland) 4,50 Gratis
Standaard verzending (België) 7,50 Gratis
PakjeGemak (Nederland) 4,50 Gratis
Afhalen (Op afspraak Gratis Gratis

De verzendkosten zijn opgebouwd uit diverse kosten, materialen om jouw producten heel te bezorgen,
vervoerskosten en handelingskosten.

Er is geen mogelijkheid om deze kosten in mindering te brengen.

Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Indien je bestelling als pakket wordt verzonden, ontvangt je een Track & Trace code via de email.
Je kunt op onderstaande links klikken om de codes in te vullen. En je bestelling volgen.

PostNL: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/track-trace-0

Wij verzenden je bestelling in een brievenbus-enveloppe, brievenbus doosje of pakket.
Dit is afhankelijk van de omvang van je bestelling. Alleen brievenbus doosjes & pakketten in
Nederland en België worden voorzien van een Track & Trace code.

Wanneer je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code.
Vanaf dat moment kan je het pakket volgen. Brievenbus-enveloppe ontvangen geen Track & Trace code.

Ja, met de “Ophalen op afspraak” optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

  • Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
  • Kies voor “Ophalen op afspraak”.
  • Je betaalt dan geen verzendkosten.
  • Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst.
  • Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging dat je bestelling is afgerond
  • Je kunt je pakketje op Donderdag en Vrijdag tussen 9:30 & 17:30 ophalen zonder afspraak
    Prins Bernhardlaan 34
    3901 CC Veenendaal – Centrum

Wil jij je bestelling op een andere dag afhalen neem dan even contact op om een “afhaal afspraak” te maken.

Bel 0318 – 820660 of via   (ma t/m vr 08:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail: [email protected]

Je kunt jouw pakket afhalen bij één van de ruim 1700 winkellocaties aangesloten bij PakjeGemak.

  • Maak in je winkelmandje de keuze “PakjeGEMAK”.

Je hoeft niet meer thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen.

Ruime openingstijden .
PakjeGemak locaties kennen ruime openingstijden. Zo zijn op koopavonden ruim 600 locaties tot 20.00 uur of later open.
Op zaterdagen zijn ongeveer 1600 locaties geopend. Onderstaande tabel geeft een indicatie van de openingstijden.

 

De factuur kun je altijd terugvinden in “Mijn account” onder “Bestellingen“.
Daarna kies je voor “download factuur”. Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.

Nee dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.

Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn de prijzen inclusief BTW.

  • De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.

Er zijn echter twee uitzonderingen exclusief BTW!

ONZE MERKEN

Creative Cosmetics Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE ...
SUNDAY BRUSH Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE ...
Loveli Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE ...
Elleebanan | Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE ...
#Lashtag | Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE ...

De producten van Creative Cosmetics zijn gemaakt van pure mineralen. De mineralen zijn gestampt en vermalen tot poeder en daar werken wij mee, niets meer en niets minder.
De mineralen smelten samen met de eigen huidoliën. Hierdoor zul je binnen een kwartier zien dan het product huideigen wordt en niet afgeeft!
Mineralen hebben een helende, verzachtende, verzorgende, kalmerende, verkoelende en ontstekingsremmende werking. Hierdoor zijn ze geschikt voor alle huidtypen!

Nee, de producten van Creative Cosmetics zijn parabenen-vrij.

De producten van Creative Cosmetics zijn dierproefvrij en diervriendelijk.

Stap 1: Je maakt eerst de kwasten nat met (lauw)warm water. Daarna breng je een beetje shampoo op je hand aan en je masseert het goed in de haartjes. Vervolgens heel grondig uitspoelen, net zolang tot er geen sop meer uitkomt. Komt er nog steeds vuil van je kwast af? Herhaal het dan nog een keertje.

Stap 2: Het drogen van de kwasten is heel erg belangrijk. Je moet de kwasten eerst goed (voorzichtig) uitknijpen in een handdoek. Daarna liggend laten drogen op een opgerolde handdoek, zodat de haren schuin naar beneden liggen. Zorg dat het water niet uit de kwasten in de huls loopt, waardoor de lijm oplost of het hout van je kwast verdikt.

Stap 3: Er van uitgaande dat je de kwasten alleen voor je zelf gebruikt. Dan adviseren wij de kwasten 1x per 2 á 3 weken grondig te reinigen. Gebruik je ze ook voor andere personen maak ze na iedere persoon goed schoon.

Stap 4: De luxe make-up penselen worden handgemaakt van zijdezachte synthetische borstelharen. Er zijn dus geen dieren voor gemarteld. De kwasten zijn 100% veganistisch en van zeer hoge kwaliteit.

Bekijk hier de video!

Sunday Brush is een zonbeschermingsproduct bestaande uit mineraal poeder met 100% natuurlijke ingrediënten.
Sunday Brush is alleen verkrijgbaar in SPF 50 en in drie huidtinten, fair, medium en tan.

Het mineraal poeder van Sunday Brush bevat de actieve ingrediënten Titanium Dioxide en Zinkoxide, deze twee actieve bestanddelen zijn mineraal poeders en in combinatie met elkaar beschermen ze de huid tegen de schadelijke effecten van de UVA en UVB stralen.

Als je elke dag je Sunday Brush gebruikt en herhaaldelijk per dag opnieuw aanbrengt, doe je minstens 3 maanden met je Sunday Brush.

Geweldig daar kunnen we 3x ja op zeggen!

  • Alle ingrediënten van Sunday Brush zijn 100% natuurlijk en goedgekeurd volgens de geldende strenge Europese cosmetica richtlijnen.
  • Sunday Brush is vegan, er wordt geen gebruik gemaakt van dierlijke producten bij de productie van Sunday Brush.
  • Sunday Brush is diervriendelijk, het product wordt niet getest op dieren en er worden geen dierlijke producten gebruikt bij de productie van Sunday Brush.
  • Sunday Brush is een unisex product en kan ook gebruikt worden door mannen. Het product is ook zeer geschikt voor mannen met dunner wordend haar of kalende mannen ter bescherming van de hoofdhuid. En juist voor alle mannen die een hekel hebben aan smeren en een bijkomende witte waas en vettig gezicht. Sunday Brush laat geen witte waas achter en is zeer makkelijk in gebruik.
  • Ook voor kinderen vanaf 6 maanden is Sunday Brush geschikt. Bij twijfel raadpleeg een arts.

Als je aan het einde van je deo bent, dan zie je het wieltje dat de deo omhoog en omlaag draait. Misschien heb je dan ook wel gezien dat er nog meer deo onder het wieltje zit. Hoe kan je daar bij komen?

Daar is een trucje voor. Je kunt namelijk het laatste stukje deo uit de stick halen en hem omdraaien en terug zetten.
Hoe dat werkt, toon ik in deze video.

 

De deo van Loveli draait de andere kant op dan je zou verwachten. Dat is dus met de klok mee in plaats van tegen de klok in. Als je dat al hebt geprobeerd, dan kan het nog iets anders zijn: soms tref je een eigenwijze deo die wel wil draaien, maar niet omhoog komt. Sorry daarvoor. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig is daar ook een trucje voor:

Als je de deo een nachtje in de vriezer legt, is het probleem gelukkig weer opgelost.

Met een kleine deostick (van 30ml) moet je zeker 6 weken kunnen doen en met een grote stick (75ml) minimaal 3 maanden. De deostick bevat een hoge concentratie natriumbicarbonaat en daarom heb je maar echt weinig nodig om de hele dag beschermd te zijn. Als je merkt dat je sneller door de deo heen gaat dan deze 6 weken, dan gebruik je waarschijnlijk teveel. Dat is niet alleen zonde van het geld, je hebt ook kans op een geïrriteerde huid.

 

Meestal is één keer per dag smeren voldoende om de hele dag zweetgeurvrij te zijn, maar natuurlijk kun je ook gewoon bij smeren als je gaat sporten of als je toch merkt dat je iets ruikt. Je kunt de deo zelfs opdoen over zweet heen, want het neutraliseert meteen.

De producten van Loveli worden absoluut niet op dieren getest. Er zijn ook geen plannen om de producten in landen te gaan verkopen waar dierproeven verplicht zijn. De producten van Loveli zijn dus wereldwijd dierproefvrij. Ook de ingrediënten zijn dierproefvrij.

Gemiddeld blijft het resultaat 6 weken. Dit is afhankelijk van je groeicyclus. Heb je een langzame groeicyclus dan kan het resultaat bijvoorbeeld wel 8 weken zichtbaar zijn.

Voor iedereen die graag mooie gelifte wimpers wilt!
Mannen en vrouwen met korte en langere wimpers, steile en “overkrulde” wimpers. Geweldig alternatief wanneer je geen extensions wilt of kan dragen.

Het antwoord is nee.

Alle Elleebana stylisten zijn gecertificeerd en hebben een cursus gevolgd. De behandeling wordt alleen uitgevoerd door getrainde professionals die weten

 wat ze doen. Daarnaast is er Lanoline toegevoegd aan de producten die zorgen voor gevoede en gezonde wimpers.
Wij adviseren om de eerste 24 uur geen mascara te dragen. Wel is het mogelijk de speciaal ontwikkelde Elleevate Lash Lift mascara te dragen.
Deze is speciaal ontwikkeld door Elleebana zodat wanneer je toch nog een extra wow effect wilt kan creëren. Naast dat deze mascara een geweldig product is voor dagelijks gebruik zit er ook Arginine, Biotine  en Keratine in dat je wimpers voedt en gezond houdt.

Ons advies is om dit te overleggen met je behandelt arts. Eventuele informatie die nodig is voor de arts om te adviseren kan nagevraagd worden bij de Elleebana stylist.

Het kan zo zijn dat er een bestandsdeel in de producten zit waar je niet tegen kan net zoals bijvoorbeeld sommige mensen niet tegen het verven van de wenkbrauwen kunnen.

Geen paniek! Haal bij de drogist of …. anti-histaminetabletjes. Een koude vochtige doek helpt tegen de jeuk. Na een aantal dagen zal het verdwijnen.

Het is mogelijk om een patchtest voorafgaande aan je behandeling te doen. Hiermee kunnen we grotendeels uitsluiten of je mogelijk allergisch bent. Een reactie komt voor bij een zeer kleine groep mensen. Neem contact op met je Elleebana stylist voor de mogelijkheden.

De wimper extensions bij Bliss Cosmetics BEAUTY AND MORE … zijn van hoge kwaliteit. Wimperextensions worden op iedere afzonderlijke eigen wimper geplaatst, zo dicht mogelijk tegen de wimperrand aan. Dit gebeurt met een daarvoor bestemde lijm. Elke wimperextension wordt dus geplaatst op een natuurlijke wimper . Het is een prestigieuze toevoeging op de beautybranche. EN, je hoeft geen mascara meer te gebruiken als je kiest voor het dragen van wimperextensions . Het plaatsen van wimperextensions is een zeer zorgvuldig en intensief werk en het vereist vaardigheid en precisie. Eenmaal aangebracht zien deze wimpers er heel natuurlijk uit waardoor je, zelfs van dichtbij, niet ziet dat het extensions zijn in plaats van je eigen wimpers.

Het is een individueel proces. We verliezen 2-5 wimpers per dag. Natuurlijk groeien er ook weer nieuwe eigen wimpers aan die de uitgevallen wimpers vervangen. De wimperextensions van#Lashtag kunnen met de juiste zorg tot 6 weken blijven zitten. Ons advies is wel om gemiddeld driewekelijks een refill behandeling te ondergaan.
Let wel: Factoren zoals groei van wimpers (de wimpercyclus), lifestyle, zwangerschap of hormoonsverandering, medicatie en algemene nazorg hebben invloed op het behoud van de wimperextensions.

De wimper heeft een groeicyclus en helaas is het moeilijk om te bepalen welke wimper er klaar voor is om op natuurlijke wijze uit te vallen, dus het is niet te voorspellen op het moment dat de wimperextensions worden geplaatst . Elke dag kunnen we 3-5 natuurlijke wimpers verliezen , maar vaak vallen ze onopgemerkt uit , tenzij ze in je oog vallen.

Als we wimperextensions gaan dragen dan zijn we ons in een keer veel beter bewust van het proces van uitvallen en aangroeien van de eigen wimpers. De wimperextension is natuurlijk donkerder, langer en dikker dan de eigen wimper dus het valt meer op als we er eentje op ons kussen zien liggen. Als je op je buik slaapt met je gezicht in het kussen of je slaapt op je zij dan zul je merken dat aan die kant de wimperextensions eerder zullen uitvallen.

Nogmaals, een satijnen Beauty Pillow zorgt voor het behoud van de wimperextensions en uw eigen wimpers.

Gratis verzending

Gratis verzending vanaf €45,-

Spaar Bliss Points

Vóór 16:oo uur besteld

Dezelfde dag verzonden!

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘Registreren’.
Je landt automatisch op de registratiepagina. En vul de gevraagde gegevens is

  • Mailadres
  • Wachtwoord

Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om je account aan te maken.

Voor een volledige registratie ontvang je 200 Bliss Points, voor meer informatie verwijzen we je naar de vraag “hoe spaar ik Bliss Points?”.

Je kan via jouw persoonlijke accountpagina je gegevens wijzigen.
Hiervoor is het nodig om eerst in te loggen.
Klik op “Login” en je komt in jouw persoonlijke omgeving.

Om je gegevens in te zien en voor een actueel overzicht, klik je bovenaan de pagina op “Inlog” en vul de volgende gegevens in.

  • E-mailadres
  • Wachtwoord

En klik op ‘Inloggen’. Je landt op je persoonlijke account.

Bij alles wat je “online” koopt bij Bliss Cosmetics Beauty and More, spaar je “Bliss Points” en die zijn geld waard!
Zo spaar je razendsnel voor kortingen op je aankoopbedrag.

Het spaarprogramma werkt eenvoudig, voor elke euro die je uitgeeft ontvang je 5 punten

  • Je maakt een account aan op onze website hiervoor ontvang je de eerste 200 bonusBliss Points” en vanaf dat moment ga je sparen.
  • 20 “Bliss Points” voor het plaatsen van een product review op onze website.

Wij houden van vrijheid en daarom is er geen limiet aan het aantal punten wat je maximaal kan sparen.
Je kan net zoveel “Bliss points” verdienen als je wilt.

Als je genoeg punten hebt gespaard kan je ze verzilveren tijdens een bestelling.
In de winkelwagen staat er in de bovenste regel vermeld hoeveel punten je hebt gespaard & hoeveel korting dat jou gaat opleveren.

Zie voorbeeld:
“Gebruik 5000 Punten voor een korting van  25.00 op je bestelling!”
Wil je dit gebruiken klik dan op ” Kortingsknop toepassen

Per bestelling kan je maximaal 10000 “Bliss Points” verzilveren met een waarde van €50,-

    200 Bliss Points   €1 Korting
    400 Bliss Points   €2 Korting
    600 Bliss Points   €3 Korting
    800 Bliss Points   €4 Korting
  1000 Bliss Points   €5 Korting
  2000 Bliss Points €10 Korting
  5000 Bliss Points €25 Korting
10000 Bliss Points €50 Korting

Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Dit gaan we samen met je in orde maken.
Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren.

Voor de duidelijkheid zetten we de regeltjes voor retourzendingen even op een rijtje:

  • Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na de datum van ontvangst retourneren.
  • We zullen geretourneerde producten accepteren indien zij rechtstreeks uit onze webwinkel zijn gekocht, ongeopend zijn en in goede staat.
    Testers kunnen helaas niet worden teruggestuurd.
  • In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem dan even contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Bliss Cosmetics is niet verantwoordelijk voor het regelen, noch de kosten van een retourzending als het niet te wijten is aan een onjuiste of gebrekkige levering door ons.

Wij nemen alleen retouren in behandeling voorzien van,

  • Bestelnummer
  • Naam
  • Adres gegevens
  • Bank gegevens
  • Reden retour
  • Voor het retourneren van je bestelling vanuit Nederland kun je je bestelling bij een postkantoor brengen.
    Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar een kopie van het retour etiket ter referentie.
    Zonder bewijs van retourzending worden zoekgeraakte retourneren niet terugbetaald.
  • De door klant betaalde verzendkosten bij plaatsen van de bestelling worden enkel vergoed zodra de bestelling in zijn geheel wordt geretourneerd.

Het adres voor producten die geretourneerd moeten worden is:

Bliss Cosmetics Beauty and More
Tav. Retour
Prins Bernhardlaan 34

3901 CC Veenendaal 

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel in de winkel te retourneren.
Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.

Wij zijn gevestigd

  • Prins Bernhardlaan 34
    3901 CC Veenendaal – Centrum

Je bent van harte welkom op Donderdag en Vrijdag tussen 9:30 & 17:30
Overige dagen “Op afspraak

De aangekochte producten dien je in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren.

Let op, i.v.m. de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen!
In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Zodra we je retour pakket hebben ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt.
Na de verwerking ontvang je binnen enkele dagen* het aankoopbedrag.

De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

  • Betaald met iDeal: het aankoopbedrag wordt binnen enkele dagen op je bank- of girorekening teruggestort.*
  • (gedeeltelijk) met Cadeaubon: Je ontvangt dit bedrag retour in de vorm van een dezelfde cadeaubon als waarmee je hebt betaald.
    Het resterende aankoopbedrag wordt teruggestort op de betreffende bank- of girorekening.
  • Betaald met Billink? Dan ontvang je binnen 24 uur een aangepaste factuur. Heb je de volledige factuur al voldaan?
    Geef dan jouw IBAN en tenaamstelling aan ons door bij het retourneren van jouw bestelling/product.
    Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op je rekening.

Een product kan binnen de bedenktijd enkel omgeruild worden voor het zelfde product in een andere tint.
Je kunt het product terug sturen of omruilen in onze winkel.

Houd er wel rekening mee dat het product aan de retourvoorwaarden moet voldoen als je deze wilt omruilen.

Wil je een artikel ruilen laat het ons dat dan even Bel 0318 – 820660 of via  
(ma t/m vr 08:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail:[email protected] 

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel in de winkel te ruilen. Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.
Wij zijn gevestigd

  • Prins Bernhardlaan 34
    3901 CC Veenendaal – Centrum

Je bent van harte welkom op Donderdag en Vrijdag tussen 9:30 & 17:30
Overige dagen ook mogelijk “Op afspraak

Wil je een artikel ruilen laat het ons dat dan even Bel 0318 – 820660 of via  
(ma t/m vr 08:00 – 20:00 & za 09:00 – 15:00) 
Of stuur ons een mail:[email protected] 

Wij zorgen er dan voor dat het nieuwe artikel voor je klaarligt!

Wij vinden jouw als klant erg belangrijk. Bij ons is de klant echt koning.

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Mocht je ergens een klacht over hebben, dan kun je contact met ons opnemen en zullen we samen met je kijken naar een eventuele oplossing!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ben je niet tevreden over onze service? Wij horen het uiteraard graag!

Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij hechten grote waarde aan de bescherming van jouw privacy en persoonsgegevens.
Stel je een vraag via één van onze contactkanalen, dan worden jouw gegevens alleen gebruikt voor de verwerking van de vraag.
Ons Privacybeleid lees je hier.

Geef je ons bankinformatie, informatie over jouw gezondheid of andere gevoelige informatie, óf geef je ons informatie over minderjarigen, dan stem je ermee in dat wij dergelijke informatie verwerken en gebruiken voor het doel waarvoor je deze informatie aan ons hebt verstrekt.

Wil je inzage in welke gegevens we van jou hebben, je gegevens overdragen, beperking of correctie van je gegevens, je gegevens laten verwijderen, je afmelden voor gepersonaliseerde aanbiedingen, je afmelden voor het Bliss vip-programma of jouw online account beëindigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.


ONZE BESTSELLERS

De waardering van www.bliss-cosmetics.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 276 reviews.