FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

KLANTENSERVICE

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail en  tijdens de volgende openingstijden:

Dinsdag t/m vrijdag 10.00 – 17:00 & Zaterdag  10.00 – 12:00

Om de rust tijdens de behandeling te bewaren, zijn wij niet altijd in staat om de telefoon direct te beantwoorden.
Heb je nummerherkenning dan bellen wij zo spoedig mogelijk terug.


ADRES

Op deze locatie werken we uitsluitend op afspraak.

Bliss Cosmetics
van Dijkerf 9                                                                                                         Mob: 06-30672119
3907 MC Veenendaal                                                                                          Mail:  Info@Bliss-Cosmetics.nl

De salon is gelegen in de nieuwe wijk Veenendaal Oost, aan het begin en einde van de straat bevinden zich diverse parkeerplaatsen.
Het parkeren is gratis.


BETAALMETHODE

Bliss Cosmetics | iDEALVertrouwd en eenvoudig internetbankieren voor de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank,
Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Bunq.

  • Betalen mogelijk zonder registratie
  • Snel en eenvoudig met internetbankieren
  • Direct inzichtelijk of betaling is gelukt
  • Betalen met iDEAL is bij Bliss Cosmetics altijd volledig GRATIS

Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt achteraf hetgeen je wilt houden. Geen gedoe met vooruit betalen. Namens Billink ontvang je een factuur, die je binnen 14 dagen kan betalen.

Deze optie bieden wij aan in samenwerking met Billink en is uitsluitend voor Nederlandse klanten. Hiervoor brengen wij slechts € 1,95 in rekening.  Dit zijn uitsluitend de door ons gemaakte kosten.

Bliss Cosmetics | Bancontact

Bancontact / MisterCash is een betaalmethode uit en voor België.
Met Bancontact / Mister Cash betaal je veilig en gemakkelijk online. Je rekent af in een vertrouwde internet betaalomgeving op basis van beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Cadeaubon Natuurlijke & Vegan make-up | Bliss Cosmetics
In je winkelmandje kies je de optie “Heb je een cadeaubon? Klik hier om uw code in te voeren”
Voer jouw unieke bonnummer in, je ziet vanzelf of je nog een restbedrag moet betalen.


BESTELLEN

Bestellen gaat snel en simpel. Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop.
Kies wat jou gewenste verzendmethode is.

Log in op je “Bliss-account” zo gaat het bestellen veel sneller.
Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig. Wel zo makkelijk om jouw producten te kunnen verzenden.

Kies één van de betaalmethodes en controleer je bestelling. Dan rest alleen nog betalen. Tja, het hoort er nu eenmaal bij.

Waar mensen werken word er “Heel Soms”  helaas ook wel eens een foutje gemaakt.
Dat is vervelend. En dat gaan we direct oplossen, beloofd.

Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Bel 0318 – 820660 of via  
Of stuur ons een mail: info@bliss-cosmetics.nl


LEVERTIJD

Bestellingen geplaatst voor 16.00 uur, versturen we (bijna*) altijd dezelfde (werk)dag nog. Vaak heb je het dan de volgende dag al in huis. Dit geldt natuurlijk alleen voor de dagen waarop pakketjes worden bezorgd (maandag tot en met zaterdag).

  • Let op: Het kan voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Je ontvangt hierover een mail.
  • Wanneer alle artikelen bij ons binnen is, sturen wij de bestelling meteen toe. We doen ons best je bestelling in één pakket te bezorgen.
  • Wij en de bezorgdienst doen er alles aan om de bestelling op tijd bij jou te leveren. Helaas kan het door onverwachte omstandigheden en/of incidenten buiten onze invloedssferen voorkomen dat wij toch niet op tijd kunnen leveren.

Wij streven er naar om alle producten uit ons assortiment op voorraad te hebben. Echter kan het weleens voorkomen dat er iemand jou net voor is geweest.

Als een product niet op voorraad is en de levertijd hierdoor langer is dan normaal, ontvang je bericht van ons zodat je weet waar je aan toe bent.

Indien een product niet op voorraad is, is het wel mogelijk om deze te bestellen.
In dit geval zal de levertijd wat langer duren, omdat wij dan direct jouw product bestellen bij onze leverancier(s).

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren.
Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan wordt je hiervan per e-mail over op de hoogte gesteld.
Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw bankrekening.

Sommige producten komen echt nooit meer op voorraad.
We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of we raden je de beste alternatieven aan.

Wil je hulp bij de juiste keuze: neem dan contact op met de klantenservice.


VERZENDING

Voor het verzenden en bezorgen van uw bestelling binnen Nederland maken wij gebruik van PostNL en DHL.
Je bestelling wordt door ons met de grootst mogelijke zorg samengesteld en ingepakt.
Daarna wordt uw bestelling overgedragen aan 1 van onze verzendpartners.

Je bestelling kan op drie manieren worden verzonden via PostNL: als  brievenpost een brievenbuspakje of als een pakket.
In het algemeen verzenden we een bestelling met de reguliere brievenbuspost, zodat u niet hoeft thuis te blijven voor de bezorging.
Een grotere bestelling die niet door de brievenbus past, verzenden we als pakket.

Bestel je voor €50 of meer? Dan is de verzending gratis!

Bij bestellingen onder de € 50,00 rekenen we € 5,95 verzendkosten.

  • De verzendkosten zijn opgebouwd uit diverse kosten, materialen om jouw producten heel te bezorgen, vervoerskosten en handelingskosten.
  • Er is geen mogelijkheid om deze kosten in mindering te brengen. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Indien je bestelling als pakket wordt verzonden, ontvangt je een Track & Trace code via de e-mail.
Je kunt op onderstaande links klikken om de codes in te vullen. En je bestelling volgen.

PostNL: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/track-trace-0

Wij verzenden je bestelling in een brievenbusenveloppe, brievenbusdoosje of pakket.
Dit is afhankelijk van de omvang van je bestelling. Alleen brievenbusdoosjes & -pakketten in Nederland en België worden voorzien van een Track & Trace code.

Wanneer je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code. Vanaf dat moment kan je het pakket volgen.

Bestellingen met een brievenbusenveloppe ontvangen geen Track & Trace code.


AFHALEN

Ja, met de “Ophalen op afspraak” optie kan je jouw bestelling online betalen en gratis afhalen in de winkel:

  • Voeg je favoriete items toe aan je winkelmandje.
  • Kies voor “Afhalen (Afspraak)”.
  • Je betaalt dan geen verzendkosten.
  • Nadat je de betaling hebt afgerond, is je bestelling geplaatst.
  • Je zal een e-mail ontvangen ter bevestiging dat je bestelling is afgerond
  • Wij zenden je een bericht dat jij je bestelling kan afhalen.

Bel 06-30672119 of via   (di t/m vr 10:00 – 17:00 & za 10:00 – 12:00)  
Of stuur ons een mail: info@bliss-cosmetics.nl


MIJN FACTUUR

De factuur kun je altijd terugvinden in “Mijn account” onder “Bestellingen“.
Daarna kies je voor “download factuur”. Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.

Nee dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden, is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.

Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn de prijzen inclusief BTW.

  • De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.

MIJN ACCOUNT

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de home page op ‘Registreren’.
Je komt automatisch op de registratiepagina. En vul de gevraagde gegevens is

  • Mailadres
  • Wachtwoord

Accepteer de voorwaarden en klik op ‘registreren’ om je account aan te maken.

Je kan via jouw persoonlijke accountpagina je gegevens wijzigen.
Hiervoor is het nodig om eerst in te loggen.
Klik op “Login” en je komt in jouw persoonlijke omgeving.

Om je gegevens in te zien en voor een actueel overzicht, klik je bovenaan de pagina op “Inlog” en vul de volgende gegevens in.

  • E-mailadres
  • Wachtwoord

En klik op ‘Inloggen’. Je komt op je persoonlijke account.

RETOUR / KLACHTEN

Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat je ervan verwacht? Dit gaan we samen met je in orde maken.
Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren.

Voor de duidelijkheid zetten we de regeltjes voor retourzendingen even op een rijtje:

  • Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na de datum van ontvangst retourneren.
  • We zullen geretourneerde producten accepteren indien zij rechtstreeks uit onze webwinkel zijn gekocht, ongeopend zijn en in goede staat.
    Testers kunnen helaas niet worden teruggestuurd.
  • In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem dan even contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Bliss Cosmetics is niet verantwoordelijk voor het regelen, noch de kosten van een retourzending als het niet te wijten is aan een onjuiste of gebrekkige levering door ons.

Wij nemen alleen retouren in behandeling voorzien van,

  • Bestelnummer
  • Naam
  • Adres gegevens
  • Bank gegevens
  • Reden retour
  • Voor het retourneren van je bestelling vanuit Nederland kun je je bestelling bij een postkantoor brengen.
    Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar een kopie van het retour etiket ter referentie.
    Zonder bewijs van retourzending worden zoekgeraakte retourneren niet terugbetaald.
  • De door klant betaalde verzendkosten bij plaatsen van de bestelling worden enkel vergoed zodra de bestelling in zijn geheel wordt geretourneerd.

Het adres voor producten die geretourneerd moeten worden, is:

Bliss Cosmetics Beauty and More
Tav. Retour
van Dijkerf 9

3907 MC Veenendaal 

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel in de salon te retourneren alleen op afspraak.
Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.

Wij zijn gevestigd

  • van Dijkerf 9
    3907 MC Veenendaal 

De aangekochte producten dien je in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren.

Let op, i.v.m. de hygiëneregels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen!
In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

Zodra we je retour pakket hebben ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt.
Na de verwerking ontvang je binnen enkele dagen* het aankoopbedrag.

De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

  • Betaald met iDeal: het aankoopbedrag wordt binnen enkele dagen op je bank- of girorekening teruggestort.*
  • (gedeeltelijk) met Cadeaubon: Je ontvangt dit bedrag retour in de vorm van een dezelfde cadeaubon als waarmee je hebt betaald.
    Het resterende aankoopbedrag wordt teruggestort op de betreffende bank- of girorekening.
  • Betaald met Billink? Dan ontvang je binnen 24 uur een aangepaste factuur. Heb je de volledige factuur al voldaan?
    Geef dan jouw IBAN en tenaamstelling aan ons door bij het retourneren van jouw bestelling/product.
    Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op je rekening.

Wij vinden jouw als klant erg belangrijk. Bij ons is de klant echt koning.

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Mocht je ergens een klacht over hebben, dan kun je contact met ons opnemen en zullen we samen met je kijken naar een eventuele oplossing!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bliss-cosmetics.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ben je niet tevreden over onze service? Wij horen het uiteraard graag!

Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

RUILEN

Woon je in de buurt van Bliss Cosmetics, dan is het mogelijk om je artikel te ruilen. Op deze manier betaal je geen portokosten voor de retourzending.

Wil je een artikel ruilen neem dan contact op met klantenservice.

Wij zorgen er dan voor dat het nieuwe artikel voor je klaarligt!

Een product kan binnen de bedenktijd enkel omgeruild worden voor het zelfde product in een andere tint.
Je kunt het product terug sturen of omruilen in onze winkel.

Houd er wel rekening mee dat het product aan de retourvoorwaarden moet voldoen als je deze wilt omruilen.

Wil je een artikel ruilen neem dan contact op met de klantenservice.

PRIVACYBELEID

Wij hechten grote waarde aan de bescherming van jouw privacy en persoonsgegevens.
Stel je een vraag via één van onze contactkanalen, dan worden jouw gegevens alleen gebruikt voor de verwerking van de vraag.
Ons Privacybeleid lees je hier.

Geef je ons bankinformatie, informatie over jouw gezondheid of andere gevoelige informatie, óf geef je ons informatie over minderjarigen, dan stem je ermee in dat wij dergelijke informatie verwerken en gebruiken voor het doel waarvoor je deze informatie aan ons hebt verstrekt.

Wil je inzage in welke gegevens we van jou hebben, je gegevens overdragen, beperking of correctie van je gegevens, je gegevens laten verwijderen, je afmelden voor gepersonaliseerde aanbiedingen, je afmelden voor het Bliss vip-programma of jouw online account beëindigen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.


ONZE MERKEN

CREATIVE COSMETICS

De producten van Creative Cosmetics zijn gemaakt van pure mineralen. De mineralen zijn gestampt en vermalen tot poeder en daar werken wij mee, niets meer en niets minder.
De mineralen smelten samen met de eigen huidoliën. Hierdoor zul je binnen een kwartier zien dan het product huideigen wordt en niet afgeeft!
Mineralen hebben een helende, verzachtende, verzorgende, kalmerende, verkoelende en ontstekingsremmende werking. Hierdoor zijn ze geschikt voor alle huidtypen!

Nee, de producten van Creative Cosmetics zijn parabenen-vrij.

De producten van Creative Cosmetics zijn dierproefvrij en diervriendelijk.

Stap 1: Je maakt eerst de kwasten nat met (lauw)warm water. Daarna breng je een beetje shampoo op je hand aan en je masseert het goed in de haartjes. Vervolgens heel grondig uitspoelen, net zolang tot er geen sop meer uitkomt. Komt er nog steeds vuil van je kwast af? Herhaal het dan nog een keertje.

Stap 2: Het drogen van de kwasten is heel erg belangrijk. Je moet de kwasten eerst goed (voorzichtig) uitknijpen in een handdoek. Daarna liggend laten drogen op een opgerolde handdoek, zodat de haren schuin naar beneden liggen. Zorg dat het water niet uit de kwasten in de huls loopt, waardoor de lijm oplost of het hout van je kwast verdikt.

Stap 3: Er van uitgaande dat je de kwasten alleen voor je zelf gebruikt. Dan adviseren wij de kwasten 1x per 2 á 3 weken grondig te reinigen. Gebruik je ze ook voor andere personen, maak ze na iedere persoon goed schoon.

Stap 4: De luxe make-up penselen worden handgemaakt van zijdezachte synthetische borstelharen. Er zijn dus geen dieren voor gemarteld. De kwasten zijn 100% veganistisch en van zeer hoge kwaliteit.

Bekijk hier de video!

LOVELI

Als je aan het einde van je deo bent, dan zie je het wieltje dat de deo omhoog en omlaag draait. Misschien heb je dan ook wel gezien dat er nog meer deo onder het wieltje zit. Hoe kan je daar bij komen?

Daar is een trucje voor. Je kunt namelijk het laatste stukje deo uit de stick halen en hem omdraaien en terug zetten.
Hoe dat werkt, toon ik in deze video.

De deo van Loveli draait de andere kant op dan je zou verwachten. Dat is dus met de klok mee in plaats van tegen de klok in. Als je dat al hebt geprobeerd, dan kan het nog iets anders zijn: soms tref je een eigenwijze deo die wel wil draaien, maar niet omhoog komt. Sorry daarvoor. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig is daar ook een trucje voor:

Als je de deo een nachtje in de vriezer legt, is het probleem gelukkig weer opgelost.

Met een kleine deostick (van 30ml) moet je zeker 6 weken kunnen doen en met een grote stick (75ml) minimaal 3 maanden. De deostick bevat een hoge concentratie natriumbicarbonaat en daarom heb je maar echt weinig nodig om de hele dag beschermd te zijn. Als je merkt dat je sneller door de deo heen gaat dan deze 6 weken, dan gebruik je waarschijnlijk teveel. Dat is niet alleen zonde van het geld, je hebt ook kans op een geïrriteerde huid.

Meestal is één keer per dag smeren voldoende om de hele dag zweetgeurvrij te zijn, maar natuurlijk kun je ook gewoon bij smeren als je gaat sporten of als je toch merkt dat je iets ruikt. Je kunt de deo zelfs opdoen over zweet heen, want het neutraliseert meteen.

De producten van Loveli worden absoluut niet op dieren getest. Er zijn ook geen plannen om de producten in landen te gaan verkopen waar dierproeven verplicht zijn. De producten van Loveli zijn dus wereldwijd dierproefvrij. Ook de ingrediënten zijn dierproefvrij.

SUNDAY BRUSH

Sunday Brush is een zonbeschermingsproduct bestaande uit mineraal poeder met 100% natuurlijke ingrediënten.
Sunday Brush is alleen verkrijgbaar in SPF 50 en in drie huidtinten, fair, medium en tan.

Sunday Brush kan je elke dag gebruiken, ook over onder make-up. Sunday Brush beschermt je tegen de schadelijke invloeden van UVA en UVB stralen. Het is geschikt voor iedereen die zijn gezicht, nek en hals wil beschermen tegen de schadelijke gevolgen van UVA en UVB stralen.

Het mineraal poeder van Sunday Brush bevat de actieve ingrediënten Titanium Dioxide en Zinkoxide, deze twee actieve bestanddelen zijn mineraal poeders en in combinatie met elkaar beschermen ze de huid tegen de schadelijke effecten van de UVA en UVB stralen.

De houdbaarheid van Sunday Brush na opening en gebruik is 12 maanden volgens de EU wetgeving.

Als je elke dag je Sunday Brush gebruikt en herhaaldelijk per dag opnieuw aanbrengt, doe je minstens 3 maanden met je Sunday Brush.

Sunday Brush Mineraal poeder is geschikt voor personen met een gevoelige huid omdat het mineraal poeder niet in de huid trekt, maar op de huid blijft liggen. Sunday Brush bestaat uit 100% natuurlijke ingrediënten. Bij twijfel raadpleeg altijd een dermatoloog.

Jazeker, Sunday Brush beschermt tegen de dagelijkse UVA- en UVB-stralen met een SPF 50.

  • Sunday Brush is een unisex product en kan ook gebruikt worden door mannen. Het product is ook zeer geschikt voor mannen met dunner wordend haar of kalende mannen ter bescherming van de hoofdhuid. En juist voor alle mannen die een hekel hebben aan smeren en een bijkomende witte waas en vettig gezicht. Sunday Brush laat geen witte waas achter en is zeer makkelijk in gebruik.
  • Ook voor kinderen vanaf 6 maanden is Sunday Brush geschikt. Bij twijfel raadpleeg een arts.
De waardering van www.bliss-cosmetics.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 458 reviews.